miércoles, 13 de agosto de 2008

Dimecres

I avui és un d' aquells altres dies, tan i tan encantadors, d' aquells dies en els que has dormit tan profundament bé, que res pot alterar aquest estat d' ànim tan i tan perfecte. D' aquells dies en els que la gent que et veu tan contenta, somrient tontament mentres passeges pel carrer, et maleeix interiorment amb frases com "aquesta paia és tonta" tal i com faig jo en aquells altres dies, tan i tan desastrosos, i en els que res et surt del dret.

La meva alegria no ve de res en particular, simplement aquesta nit he somiat. La terrible calor que sembla que hagi donat un petit descans aquesta nit passada, m' ha deixat disfrutar d' un somni d' aquells que tant m'agraden, amb aventures i nois de pel·lícula, no per l' atractiu, sino pels sentiments que et demostren. Res, m' ha pogut deprimir, ni el fet d' haver tingut que netejar i alinyar 400 pollastres, res! I encara ara mentres escric aquesta curta entrada, somric, pensant en la nit passada, i esperant poder somiar també aquesta nit, i preguntant-me que és el que avui em depara el meu tou i espumos coixí.

M' he comprat el còmic de "Pesadilla antes de Navidad", per agafar idees pels decorats que vull utilitzar per al meu còmic. També estic fent algun dissenyet amb photoshop. Si el resultat és agradable a la vista, l' intentaré penjar aquí.

Escolto la banda sonora de "rèquiem per un somni", deprimida per que falten tan sols 17 dies per tornar a començar la tortura d' estudiar arquitectura...i falten 20 dies per anar de vacances. Si, al meu món, el món de fantasioses fantasies, començo les vacances després de tornar a estudiar, 15 dies de descans físic i de curs accelerat de francés.

3 comentarios:

Efrem dijo...

Que fort, justament estic veient aketa peli, sé mes o menys la teva sensació :)

Muaaa!

Efrem dijo...

Ep! Moltes gràcies per comentar-me així llarg...

l'important és que sentir la rata aprop no es converteixi en crònic, jo he estat una bona temporada amb sentiments semblants al que tu dius, pro em sembla que la rata fastigosa ja l'he morta i menjada :P! xD

Els dies de somni com el dimecres que dius han de ser l'habitual :)

Em fa molt feliç que t'hagi agradat la historieta ^^ PEtons! X cert avui he vist la pel·li de requiem x un somni i wah m'ha enkantat, i la banda sonora també, a la que pugui me la baixo :P!

Efrem dijo...

hola? Hi ha vida més enllà de l'estiu? xD